Cu drag, pentru un copil curios

Ce poti face cu o paturica simpla, niste haine vechi, fetru, ac si ata? O patura senzorialaaa! image

Mi-a luat vreo luna sa o termin, am cusut-o la mana, dar zic ca arata bine pentru ceea ce mi-am propus. Stiu ca Stefania e inca mica pentru asa o patura, dar acum a fost vreme de ea. Sper sa o foloseasca cu drag cand va fi momentul! Are oglinda in care sa se priveasca, pernuta pufoasa, codite de fetita cu care sa se joace, fermoar pe care sa-l inchida/deschida, buzunar cu scai si capse, plus alte materiale diferite pe care sa le atinga si sa le simta. Sa aiba spor, zic! image Eu ma apuc de carticica senzoriala. Sau carticele, vedem ce iese. Ca sa aiba ce tine in manutele pufoase cand va fi timpul sa vrea sa descopere cat mai multe lucruri.

2 gânduri despre &8222;Cu drag, pentru un copil curios&8221;

Ce parere ai?